Tardy
"Ramto evrendeki en zeki insan sayılmaz. Başına dert almayı, sonra da bu dertleri çözmeyi seviyor olsa da bir gün başı kendi boyunu bile aşan bir derde girdi, o gün gözlerini açtığında kendini bir uzay gemisinde buldu. Gemide tek başınaydı, onu nasıl kullanacağını bilmiyordu ve şizofren bir mühendisin yaptığı bir yığın tuhaf cihazın arasındaydı. Tardy'de görevin bilgisayarları, terminalleri, cihazları ve hurda olmuş diğer her tür yüksek teknoloji ürününü tamir etmeye çalışmak. Çılgın makinelerle cebelleş, mürettebatın kaybolmasının ardındaki gizemi çöz ve Ramto'nun eve dönmesine yardım et!