Tanky Tanks - Reloaded
Hızlı, eğlenceli ve bağımlılık yapıcı! Düşman tanklarını yok edin ve ölümcül mermilerden kaçının. Savaş tehdidi altında nişan alma becerilerinizi ve manevra kabiliyetinizi geliştirin. Seviye atladıkça, düşman tankları daha hızlı, daha akıllı ve daha güçlü hale gelir. Sonuna ulaşabilecek ve düşman komutanını yenebilecek misiniz? Tek başınıza oynayın. Arkadaşlarınızla oynayın. Arkadaşlarınızla yarışın. - Tek oyunculu kampanya ile becerilerinizi geliştirin ve oyunu kendi başınıza ustalaşın. - İki oyuncuyla birlikte Kooperatif modunda kampanyayı tamamlayın. - Dört oyuncuya kadar Versus modunda arkadaşlarınızla yarışın.