Tanks Bundle
Bu paket, EpiXR Games'in Tank Oyunları koleksiyonudur. Geleneksel ve klasik Tank oyunlarına bir saygı duruşu niteliğindedir ancak aynı zamanda birkaç harika iyileştirme, yeni oyun modları ve diğer heyecan verici yaşam kalitesi değişiklikleri içerir.