Tales of Arise - Silver Wolf Hootle Doll
Gümüş bir kurt kafası giyen bir Hootle Doll. *Bu içerik oyun içerisindeki Unclaimed DLC listesinden alındıktan sonra oyun içerisinde kullanılabilir hale gelecektir.