Tales of Arise - Nazamil Buddy
Maceralarını bir Nazamil Buddy ile paylaşmanı sağlayan özel bir eklenti. *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.