Tales of Arise - Merry Hootle Doll
Twin Worlds'ün uslu çocuklarına mutluluk ve hediyeler getiren bir Hootle doll. *İçerik, Unclaimed DLC Listesinden talep edildikten sonra oyun içinde kullanılabilir olacaktır.