Tales of Arise - Impervious Hootle Doll
Büyük bir kalkan taşıyan bir Hootle Doll. *Bu içerik oyun içerisindeki Unclaimed DLC listesinden alındıktan sonra oyun içerisinde kullanılabilir hale gelecektir.