Takımın Yıldızları Kurucu Paketi
HyperBrawl Tournament için bu Efsanevi kostüm paketiyle Dünya'nın en harika kahramanlarını sonraki seviyeye taşı. Bu paket şunları içerir: - Tristan için 2 Efsanevi kostüm - Bazooki için 2 Efsanevi kostüm - Rip Deadly için 2 Efsanevi kostüm - Lito için 2 Efsanevi kostüm Not: Bu kostümleri kuşanmak için uygun kahramanın oyun içinde kilidi açılmış olmalıdır. Kahramanların kilidini açmak ücretsizdir ve oyun oynadıkça başarılır.