Tahtların ork’u
Ork Tahtı’nın gerçek varisi olan Ork Garok olarak oynayın. Erkek kardeşi Gragon tarafından ihanete uğrayan kahramanımız onu öldürmek için yola çıkar ve kabilesini tabiatın yöntemlerine geri döndürür. Bu pakette tüm işlevleriyle oynanabilen Ork Garok karakteri bulunmaktadır.