Tacticool Champs
Tacticool Champs, shooter oyununun ve dört oyuncunun kapalı bir arenada birbirine karşı savaştığı arcade oyununun en iyi özelliklerini birleştirir. Hızlı eşlemeler, geniş silah seçeneği ve sınırsız düşman yok etme yöntemi sizi bekliyor! Mevcut on şahıstan kahramanınızı seçin, özel on ortamdan birinde savaşın, ön tanımlı altmış sahneden birini seçin ya da oyun sahne oluşturucu ile kendi sahnenizi yaratın! Çok oyunculu oyunda arkadaşlarınızla yarışın, bilgisayar kontrollü kahramanlara karşı oynayarak kabiliyetlerinizi geliştirin ve hazır olunca, çevrimiçi muharebeler sırasında dünya çapında oynayan oyunculara gerçek şampiyon kim olduğunu gösterin.