SYNDUALITY Echo of Ada - 700 SYN COINS S2
700 SYN COIN içerir. SYNDUALITY Echo of Ada oyun içi mağazasından çeşitli kostümler ve öğeler almak için SYN COIN kullan. *Hesap başına bir satın alımla sınırlıdır.