Swordbreaker The Game
Klasik "kendi macera seç" kitaplarından ilham alan kahramanlık/fantezi temalı bir interaktif hikaye Kader yüzünden kendini terk edilmiş bir kalede bulan bir maceracısın. Yanında sadece favori kılıcın ve sıra dışı bir cihaza eski bir zırh kalıntıları var. Bu sıra dışı cihaz bir kılıç kesici. İlerle ve peşinde olduğun hazine ile aranda duran engelleri ve düşmanları aşmaya çalış. Bu interaktif kurguda, her hareketi ve kararı sen belirliyorsun. Hikayenin nasıl gelişeceği ve biteceği tamamen sana bağlı. Bazı hamleler karmanı değiştirirken bazıları da seni kalenin en karanlık köşelerine götürebilir... Sonraki adımın en son adımın da olabileceğinden seçimini dikkatle yapmanı tavsiye ediyoruz! Özellikler: - Farklı sonlara sahip çizgisel olmayan, nefes kesici bir "oyun kitabı" - Eşsiz sonuçlara ulaşmak için zorlu ve önemli seçimler - Heyecan verici konumları ve etkinlikleri olan gizemli bir kale - Yol boyunca güçlü düşmanlar ve karakterler - Muhteşem sanatsal tasarım (300'den fazla ilüstrasyon)