Sword & Fairy Inn 2
Uzay ve zamanın dört bir yanından kahramanların ve eski düşmanların dostça bir araya geldiği bir restoranı ve hanı idare et! Sword & Fairy Inn 2’de, han işletip güzel bir hayat kurmak için Sword & Fairy evrenin tanıdık simaları bir araya geliyor. Bu sevimli ve gündelik yaşam simülasyon RYO oyunu muazzam oynanış çeşitliliğini chibi tarzıyla harmanlıyor! Bir aile restoranını idare et, efsanevi mutfak gereçlerini bulmak için dünyayı dolaş, özel yemek eşyalarını takas et, ürün yetiştir, mini oyunlar oyna ve çok daha fazlasını yap! Ancak hepsinin ötesinde, müşterilerinin verdiğin hizmetten memnun kaldığından emin olmalısın. Bu sayede köye daha fazla insan gelecek ve hanın bir başarı hikâyesine dönüşecek. Hanı idare ederken tanıştığın ve işe aldığın her karaktere ayrı ayrı görevler verebilecek, oyunda ilerledikçe her arkadaşının hedefleri, kişilikleri, yetenekleri ve gülünç kusurlarıyla ilgili yeni şeyler öğreneceksin. Sword & Fairy dünyasında geçen dertsiz tasasız bir oyun. Uzun süredir serinin hayranı olanlar için rahatlatıcı ve tanıdık fakat seriyle yeni tanışanlar için de oldukça kucaklayıcı.