SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass
SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Sezon Bileti, oyun keyfini uzatan üç heyecan verici DLC ve ayrıca sadece sezon biletine özel bonuslar kazandırıyor. Bu DLC paketlerinin içeriği: -Yeni bölgelere erişim -Yeni silahlar -Yeni karakterler Gun Gale Online dünyasının ana karakteri olduğun özgün bir hikayeyi yaşa. Bu aksiyon RPG oyununda heyecan verici üçüncü şahıs ateş etme deneyimini yaşarken kendi avatarını yarat ve harap olmuş bölgeleri keşfet. Düşmanlarla yüz yüze gel ve Sword Art Online serisindeki yeni ve tanıdık yüzlerle karşılaş. Ayrı olarak satılan SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET oyunu gereklidir.