SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
Hep aynı anları paylaştılar. Sonsuza dek böyle sürecek sanıyorlardı. ――― Kirito hiç bilmediği bir sanal dünyada uyanır ama nedense bazı şeyler ona tanıdık gelmektedir... SWORD ART ONLINE serisine yeni bir RPG ekleniyor! Kirito, animede tanıtılmış geniş bir dünya olan Underworld'de bir maceraya çıkıyor! Kılıç becerilerinizi, kutsal sanatlarınızı ve en sevdiğiniz SAO karakterlerini kullanarak aksiyon dolu gerçek zamanlı savaşlara atılın! Kirito, Eugeo adlı bir çocukla tanışır. Kalplerinin derinliklerinde gerçekleştirilmeyi bekleyen bir söz yatmaktadır. Bunu gerçekleştirip birbirlerini kaybetmemek için birlikte bir maceraya çıkarlar. Hedeflerine erişmelerine hiçbir şey engel olamayacaktır.