SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris'in Premium Pass paketiyle Kirito'nun Underworld macerasına devam et. Premium Pass, 2 büyük DLC'den oluşur ve şunları içerir: -Yeni senaryolar -Yeni silahlar -Yeni boss'lar -Yeni haritalar -Yeni ara sahneler -Premium Pass'e özel bonus kostüm Kirito, Eugeo ve arkadaşlarını birleştiren güçlü bağlara bir kez daha yakından tanıklık et!