Sweet Witches
Hak ettikleri şekerleri almak için sadece sihirli merdivenlerine, eşsiz yeteneklerine ve güçlendirmelere bel bağlayan sevimli cadılar Praline ve Vanille olarak oyna! "5'in üzerinde eşsiz dünyada 50'nin üzerinde seviyede tehlikelere tek başına veya başka bir oyuncu ile işbirliği içinde göğüs ger. Parti büyümeli mi diyorsun? Sorun değil, iki rakip Anis ve Reglisse'ye karşı dört oyuncuya kadar muhteşem bir Karşı Karşıya modunda meydan oku."