Sweet Survivors: Flashy DLC
Bu parıltılı DLC'de işler biraz… göz kamaştırıcı hale geliyor. Açılacaklar: – Yepyeni, göz alıcı bir seviye! – Harika yeni karakter "DIVA" ile tanış! – Ferahlatıcı yeni oyuncak "Su"yu keşfet! – Yumuşak ve zengin "Mocha" kahvesini servis et! – Yeni, benzersiz ve havalı kedi sürüsüyle karşılaş! Dans pistinde ilgi bekleyen dramatik minik kediler varken hiçbir kafe fazla havalı sayılmaz! Ritme ayak uydurup kafeyi kurtarabilir misin?