Swapshot (Xbox)
Etkileyici 2 boyutlu bir macerada bulmacaları çözmek ve daha yüksek platformlara ulaşmak için ışınlanma silahınızı kullanın! Dünyadaki en cesur küçük kızla birlikte heyecanlı bir platform macerasına hazır olun! Swapshot’ta ışınlanma silahıyla donatılmış korkusuz bir kahramanı kontrol edeceksiniz. Göreviniz, zekânızı zorlayacak bulmacalarla dolu 2 boyutlu bir dünyada çeşitli zorlukların üstesinden gelmek. Tehlikeli dikenler ve kurnaz tuzaklarla dolu, zekice tasarlanmış 35 seviyeyi keşfedin. Silahınızı kullanarak ışınlanma kutularını vurun ve onlarla anında yer değiştirerek stratejik imkânlarla dolu bir dünyanın kapılarını aralayın.