Swamp TD 2
Swamp Defense 2, yeni başlayanlar veya savunma uzmanları için benzersiz silahlar ve düşman canavarlar içeren klasik bir kule savunma oyunudur. 60'tan fazla haritada, çok çeşitli silah kuleleri (çizgi roman kahramanları şeklinde) ve ek yardımcılar (mayınlar, hava desteği, blok duvar) ile sayısız düşmanla savaşın. Entegre mağaza sisteminde geliştirmeler elde etmek ve yeni kuleler satın almak için para kazanın. Tarihçe: Bir zamanlar çok huzurlu bir köyde, garip bir profesör, inekleri klonlayıp süt üretimini artırmayı amaçlayan bir makine (Arcade Klonomat) inşa etmeye çalıştı. İlk testlerde, sütün yüksek protein içeriği nedeniyle ineklerin klonlanamayacağını keşfetti. Kısacası, profesör gizlice Arcade Klonomat'ı yakındaki bir bataklığa gömdü. Orada depolanan yerel nükleer santral atıklarından kaynaklanan zehirli dumanların da etkisiyle, Arcade Klonomat o günden beri mahallede yıkıma neden olan korkunç bataklık canavarları yaratıyor. Cesur köylüler, bataklığın yaratıklarına karşı neredeyse umutsuz bir mücadele veriyorlar, ancak bu sorunun sorumlusunun saygıdeğer profesör olduğundan şüphelenmiyorlar. Profesör, bir çözüm bulmak yerine, insanlar için bir Klonomat oyun salonu inşa etti ve kullanımı için para talep etti. Bu çok küçük bir köy olduğu için, az sayıdaki sakin, bataklık canavarlarına karşı bir ordu olarak mücadele etmek için kendilerini klonlamak zorunda kalıyor. Kötü ırktan kurtulun ve bataklık canavarlarının saldırısına karşı savaşın!