Surviving the Aftermath: Shattered Hope
"Ay parçalanmış. Kırılmış. Dünyanın üstündeki geniş alanda kaybolmuş. Surviving the Aftermath'in yeni genişletmesi "Shattered Hope" ile eskiden gökte bir umut kapısı olan şey şimdi hayatta kalanların başa çıkması gereken yıkıcı bir boşluk. Ay'ın parçalarını kendi yararına kullan ve hayatta kalmak için umudunu yüksek tutmaya (kelimenin tam anlamıyla!) çalış. Temel Özellikler Ay Düşüşü ile yüzleş ve Bina Yükseltme mekaniği ile bunu kendi yararına kullan Ay gökyüzünde parçalandı ve parçaları Dünya'ya düşerek yıkıma sebep oluyor, ancak aynı zamanda arkalarında ay taşı bırakıyorlar. Ay parçalarını arıtarak sınırlı bir süre bina üretimini hızlandırmak için kullanılabilen ay tozu elde edebilirsin. Bu yeni bina yükseltme mekaniğine fazla mesai denir. Umudunu yüksek tut ve ziyafet ver! Umut, zamanla ve oyunda bir felaket yaşandığında azalan yeni bir küresel değerdir. Eğer çok uzun bir süre boyunca çok az umut sahibi olunursa ızdırap denilen yeni durum ortaya çıkar ve bu iyileştirilmezse koloni sakinlerini saldırgan yapabilir. Bu yüzden yeni koloni merkezi binasında ziyafetler düzenleyerek umudunu tutabildiğin kadar yüksek tut! Yeni üretim zinciri: koloni sakinlerine iyi bak! Koloni sakinleri ızdırap çekerse iyileşecekleri bir travma merkezi inşa ederek onlara yardım edebilirsin. Antistres denilen yepyeni bir ilaç sayesinde daha hızlı iyileşecekler. İlacı yapmak için mantar çiftliğinde ham kaynaklar yetiştirmen ve daha sonra bunları sağlık kulübesi binasında asıl ilaca dönüştürmen gerek."