Surviving Mars: Colony Design Set
25 yeni bina ile yaşam, çalışma ve oyun alanlarına yeni bir hava kat. İster Stirling Jeneratörünü, ister Uzaybarını kullan ve kolonine mükemmel bir görüntü verdiğinden emin ol.