Surviving Mars: Below and Beyond
Kolonizasyon devri sona erdi, şimdi yeni bir keşif çağı başladı. Daha Mars'ın ancak yüzeyini gördün, şimdi daha da derine ve öteye gitmeye hazırlan! Temel Özellikler Üslere Dönüş - Yer altındaki mağaralara ve lav tünellerine açılarak Kolonini genişlet. Oyuncular bir keşif üssü inşa etmek için mevcut yapıları veya yer altına özel binaları kullanabilirler. Genişlerken tedbirli davran, olası mağara göçükleri her şeyi yerle bir edebilir. İşimiz Madencilik - Oyuncular artık kızıl gezegenin derinlerine ve ötesine geçerek kaynak madenciliği yapabilirler. Roket gücüyle ilerleyen özel binalar inşa et ve etraftan geçen asteroitlerden egzotik mineraller ve Veri Örnekleri gibi kaynaklar çıkar. Asteroit üzerinde fazla da oyalanma yoksa bütün donanımınla birlikte süzülüp gidiverir! Dallanan Yollar - Keşif ve Genişleme araştırma ağacı, ilave binaların, araçların, yükseltmelerin ve bölgelerin kilidini açar. Bunlarla ayrıca asteroit madenciliği ve tünel kolonizasyonunun kilidini de açabilirsin.