Surge Paketi Çantası
Öne çıkan oyuncuları içeren bu çantayla takımını güçlendir. Her Surge Paketi'nde geçici bonuslar içeren ve en yüksek reytingli oyuncuların çıkma ihtimalini artıran özel etkinlik kartları yer alır. Çanta İçeriği: ● 5 Adet Surge Paketi ● Ustalık 3 Kartı Garanti: Her 5 paket açtığında 94 reytingli en iyi oyunculardan birini garanti elde edersin Takımını durdurulamaz hâle getir, gollerin ardı arkası kesilmesin!