Surf & Sun Decoration Pack
Kiln Surf and Sun Decoration Pack; yazı tüm yıla yaymanızı sağlayacak 11 yeni çıkartma, dört yeni tepe süsü, dört yeni eklenti ve üç yeni sır dahil olmak üzere, saksılarınız için 22 adet yeni ve renkli dekorasyon parçası içeriyor!