Support the Developers & Nordic Banner
'Warriors of the North' DLC, kuzey bölgeler ve yabani barbar aşiretlerin kendilerine ev dedikleri yer. Şimdi birliğiniz, güneylilerin kalplerine korku salan bir barbar ruhunu yansıtan afiş ve kalkanları ile gurur duyabilir. 'Warriors of the North' DLC’ye gelen büyük çoğunluktaki olumlu yansımaların ve istediğimiz ücretin ötesine geçen bir istek ile bizi destekleyenlerin sayesinde, bu özel Destekçi İçeriği’ni size sunmak istedik. ‘Teşekkür’ anlamında, askeri birliğinize eşsiz bir afiş kazanacaksınız.