Super XYX
Retro shoot’em up tarzında dünyaların yok edicisine karşı insanlığı savunun! Super XYX, göz alıcı derecede canlı piksel sanatı animasyonlarıyla hazırlanmış dikey ilerleyen bir shoot’em up oyunudur. Her biri eşsiz mermi ve bombalara sahip 6 benzersiz pilot ve kendilerine özgü gemilerinden birini seçin ve Black Serpent’ın kuvvetleriyle yüzleşmek için uçuşa geçin! Ekranı kaplayan baş düşmanlara sahip 6 bölümde ustalaşın, çeşitli zorluk ayarlarıyla deneyiminizi özelleştirin ve ilerledikçe alternatif oyun modlarının kilidini açın!