Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf
Zombi beyinlerini patlatacak bir deneyim olan Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf ile oyununuzu geliştirin ve acıyı getirin. 2-4 oyunculuk yerel çok oyunculu modda, oturma odanızın konforuyla zaferin tadını çıkarabilirsiniz. Kanepenize yerleşin ve rotanızda ilerleyerek atışlarınızı yapın, hafif vuruşlarınız par şakalarıyla karşınızda olacak! Tek oyuncu modunda becerilerinizi geliştirin ya da 4 kişiye kadar çevrimiçi oyunu destekleyen rekabetçi, tur tabanlı çok oyunculu modda arkadaşlarınızla birlikte ortalığı yıkın. 4 farklı karakterden birini seçin ve özel golf sopalarının, kostümlerin ve topların kilidini açarak Frank West arkasına yaslanıp her oyunu yorumlarken sahaları birbiri ardına geçin. Oyununuzu bir sonraki seviyeye taşımak için Güçlendirmeler toplayın ve patlayıcı bir tarz ile zombileri yok edin, atışlarınızı düşük, öldürme sayınızı yüksek tutun. Amaçsız yıkımın sahanın parı olduğu Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf'te bunların hepsini bulacaksınız! Frank West arkasına yaslanıp vuruşlarınız, tek vuruşta sayılarınız ve temiz atışlı amaçsız yıkımınız için her oyunu yorumlarken özel golf sopalarının, kostümlerin, ve topların kilidini açarak golf sahalarını yıkıp geçin. Oyununuzu bir sonraki seviyeye taşımak için Güçlendirmeler toplayın ve patlayıcı bir tarz ile zombileri yok edin, atışlarınızı düşük, öldürme sayınızı yüksek tutun.