Super Space Club
Super Space Club arkada rahatlatıcı lo-fi müziğin çaldığı, rengârenk bir sonsuz nişancı oyunudur. Galaktik güçlerle çatışarak ve bir dizi görevi tamamlayarak galaksinin zirvesine yerleşen kulüp olma yolculuğuna çık. Uzayda herkes senin ritmini duyabilir. Patlayıcılarla donanmış Olly ile havai fişekler fırlat ya da gizlenmeye odaklanan Roscoe ile gemilere güdümlü atışlar yağdır. Pilot, gemi ve silah çeşitleri arasından sana en uygun olanı seçerek kusursuz dizilimini oluştur ve fizik tabanlı itiş gücüyle uzay gemini yıldızlar arasında uçur. Rakipleri alt edip görevleri tamamlarken geminin enerjisine dikkat et. Enerjiyi tamamen tüketmek seni yıkıcı hasarlara karşı savunmasız bırakır. Rakiplerini alt edince hemen rahatlama çünkü hemen ardından bir sonraki dalga gelecek. Oynanış ne kadar zorlasa da uzay muhteşem bir yer olma potansiyeline sahip. Missourili ses ikilisi Fat Bard, arka plandaki lo-fi ritimlerini ve dünyanın her bir yanından vokalistleri öne çıkaran chill-hop müziklerini seninle buluşturuyor. Canlı ve soğuk renklerin buluşmasıyla oluşan estetiğiyle Super Space Club, rahatlatıcı olmakla birlikte benzeri olmayan zorlu arcade deneyimi sunuyor.