Super Party Sports: Football
Futbol topunu şarj et, gücü hesapla ve yoluna çıkan her rakibini yıkıp geç! Özellikler: ✔ Müthiş fizik yapboz aksiyonu! ✔ 100’den fazla taktik eğlence seviyesi! ✔ Çeşitli ülkelerden favori takımını seç! ✔ Güçlü enerji artırıcılar topla! ✔ Rio Samba partisi sesleri! Pas at, şut çek ve sahada yapılan muhteşem savaşlarda rakiplerini yok et. Etkili paslar planla, ağır kabadayıları indir ve kaleciyi alt edip maçı kazan! ‘Super Party Sports: Football’, aksiyon ve eğlence dolu bir fizik yapboz oyunu. Zorlu bulmacaları çöz, farklı türde düşmanlara karşı savaş ve bir gol at. Farklı liglerden oyuncularla ve futbol kulüpleriyle meydan okumalara cevap ver. Favori 11’ini seç, kendi 2014 kupa finallerini oyna.