Süper Nero/Süper Dante/Süper Vergil
Nero, Dante ve Vergil'in Süper versiyonlarını açar. Sürekli bir Şeytani Tetikleme halinde düşmanlarını karşına al! Süper karakterlerin canlılıklarını otomatik olarak geri kazanmayacaklarını unutma.