Super Lucky's Tale - Gilly Adası Eklentisi
"Maceraya Tekrar Hoş Geldiniz! Her yaştan oyuncuya hitap eden, keyifli oyun alanı tarzında platform oyunu ""Super Lucky's Tale"", heyecan dolu başka bir bölümle dönüş yapıyor. Jinx'e karşı kazandığı zaferin tadını çıkaran Lucky, güzelim Tilkidiyar'da dinleneceği günleri iple çekmektedir. Nitekim Asırlar Kitabı'nın başka planları var ve Lucky'yi bir kez daha içine çekip kendisini bu kez tropik cennet Gilly Adası'na sürükler. Ödüllü bir tatil merkezi olarak oldukça güzel ve ünlü bir yer olsa da Gilly Adası'nda bir şeylerin ters gittiği hemencecik göze çarpar. Lucky, Leydi Miyavmalat'ın en son çıkış yapan parçasını kutlamak üzere en büyük (berbatlıktaki) partiyi düzenlemek için ada halkını alıkoyduğunu öğrenir. Şimdi Lucky'nin ada halkını ve tatilcileri Miyavmalat'ın kaosundan kurtarması gerekiyor, yoksa bu kaos adadakilerin eğlencesini mahvettikten sonra eninde sonunda Asırlar Kitabı'ndaki tüm dünyaları altüst edebilir. Klasik platform mücadeleleriyle, akıl almaz bulmacalarla, gizemli tilki delikleriyle ve tropik, tehlikeli engel parkurlarıyla dolu bu son macerasında Lucky'ye katılın. Güneşli bir cennette yolunuzu kazarken yeni ve eski bazı karakterlerle karşılaşın. Belki de yoncanın uğuru yolunuzda size rehber olabilir!"