Super Engine GT Turbo SPEC
Old-school arcade aksiyonuyla pistlerde tozu dumana kat, sıralamada yüksel ve yepyeni araçların kilidini aç! Saf arcade yarış heyecanına hazır ol ve motor sporları klasmanlarında zirveye tırman! Super Engine GT Turbo SPEC, hız tutkusunu ve sürüş becerilerini limitlerine kadar zorlayan adrenalin dolu bir yarış deneyimi sunuyor. Acemi, Genç, Kıdemli ve Profesyonel etkinlik serilerinden birini seç; 8 eşsiz pist ve çeşitli touring araçları arasından favorini belirle; ardından yarışa en arkadan başlayıp podyuma ulaşana kadar asfaltı ateşe ver! Cel-shaded 3D tarzıyla tasarlanan Super Engine GT Turbo SPEC, klasik arcade ruhunu modern görsel yeteneklerle harmanlayarak yarış türüne yepyeni ve dilediğin kadar oynanabilir bir yaklaşım getiriyor. Her etkinliği tamamladığında daha hızlı rakiplerle karşılaşacak, zorluk seviyesi artan yeni pistlerin ve araçların kilidini açarak meydan okumayı sürdüreceksin.