Super Dodgeball Beats
Orijinal 18 müzik parçasının ritmiyle oynanan aşırı derece havalı yakan top oyunlarına katıl. Mükemmel ritim ve güzel hamlelerle rakiplerini havalı bir şekilde yen. Bu, eşsiz bir oyun! ÇOK OYUNCULU: Yerel ortak mod ile bir arkadaşına karşı oyna ve muhteşem yeteneklerinle hava at. 4 farklı takım, elle çizilmiş muhteşem 8 seviye arasından seçim yap ve istediğin müzik parçasını seç! Rakiplerinin işini bitirmek için süper güçlü hamlelerini mükemmel bir şekilde zamanla! ŞAMPİYONA MODU: Bu heyecanlı tek oyunculu modda galaksinin en iyi yakan top takımı ol! 4 yakan top öğrencisinden oluşan ekibin, sıralamalarda yükselmeli ve korkunç Vampir yakan top ustaları, gök gürültüsünden oluşan antik varlıklar gibi tuhaf düşmanlarla yüzleşmeli. Yeterince ilerlersen daha da tuhaf ve daha güçlü yakan top elebaşlarıyla karşılaşacaksın! ÇILGIN GÜÇLENDİRMELER: El bombaları, donutlar ve taş golemler gibi çeşitli güçlendirmelerden faydalanarak savaşın gidişatını değiştir.