SUPER BOMBERMAN R Ön Siparişi
Ön sipariş ürünleri Ek Karakter "Golden Vic Viper" Ek Karakterler "8 Parlak Bomberman Kardeş " Super Bomberman R şimdi Xbox One için mevcut! Kavgaya yeni karakterler katılıyor: Master Chief Bomber, BMGK tarafından, insanlığı "The Covenant" olarak bilinen saldırgan uzaylının saldırı tehditinden korumakla görevlendirilen bir "SPARTAN-II Supersoldier"dır. Bu en üst düzey asker "Mjolnir" adlı teknoloji harikası bir savaş zırhı giyiyor ve çok çeşitli ateşli silahlar, zırhlı araçlar, hava ve uzay aracı ile oldukça yetenekli bir savaşçı! Miğferini hiç çıkarmadığından yüzü gizemli kalıyor. Farklı seviyeler ile dopdolu Hikaye Modunda tek başına veya bir arkadaşınla oyna. Klasik Savaş Modu'nu yeniden deneyimle ya da bireysel beceriler kadar takım oyununun da önemli olduğu yepyeni Grand Priz Modu'nu keşfet! Çevrimdışı veya dünyanın her yerinden arkadaşlar ile çevrimiçi oyna! Super Bomberman R şimdiye kadarki en büyük Bomberman oyunu! ■Hikaye Modu Tek başına veya çevrimdışı co-op olarak bir arkadaş ile oynanabilen bir mücadele. 8 Bomberman kahramanına katıl ve Kötü İmparator Buggler'ı bozguna uğratmalarına yardım et! ■Savaş Modu Klasik ve eğlenceli Savaş Modu geri geldi. Çevrimdışı [4/8] oyuncu veya çevrimiçi 8 oyuncu ile oyna! ■Grand Prix Grand Prix, takım oyununun anahtar olduğu rekabete dayanan yeni bir mod. Hangi takım en iyi becerileri gösterip evrenin en iyisi tacını giyecek?