Summertime Chucho - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Chucho Krokk içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Chucho Krokk içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Chucho Krokk için bir kostümü açacaktır.