Suicide Squad: Kill the Justice League - Digital Deluxe Edition Yükseltmesi
Digital Deluxe Edition'ın barındırdığı Adalet Birliği görünümleri, 3 meşhur silah, 4 silah süsü, 1 Battle Pass fişi* ve 4 renk paleti ile kaosunuza renk katın. *Battle Pass fişi, Premium Battle Pass erişimi için kullanılabilir (Sezon 1-4 Battle Pass fişleri stoklarla sınırlıdır) Her sezon için bir Battle Pass mevcuttur. WB Games, önceden bildirerek çevrim içi hizmetlerde değişiklik yapabilir veya bu hizmetleri sonlandırabilir.