Submerged: Hidden Depths
Boğulmakta olan bir şehir, dalgaların üzerinde inatla duran gökdelenlerin dağılmakta olan tepeleri. Artık esrarengiz yaratıkların yaşadığı terk edilmiş köyler. Ve kabaran okyanusun altında acılı, öfkeli bir varlık beklemekte. Submerged: Hidden Depths güzel bir dünyanın batık harabelerinde geçen, savaş içermeyen bir üçüncü şahıs “rahatlama” macera oyunudur. Biri iyilik için kullanmak istediği gizemli bir güçle lanetlenmiş, diğeri ise bu gücün onları ayırmasına izin vermemeye kararlı olan Miku ve Taku'nun rolünü üstlenin. Sakin sularda ve fırtınalı beyaz dalgalarda tekneyle gezin, bir zamanlar yükselen bir şehirden geriye kalanları keşfet ve tırmanış yap ve kurtuluşun tohumları için binaları temizle.