Styx: Shards of Darkness
Styx yeni bir gizli macerayla geri dönüyor! Önemli bir görev için kiralandın, Styx olarak yalnız veya bir arkadaşınla işbirliğiyle geniş açık arazileri keşfet ve fethet. Eski düşmanların İnsan, Cin, Cüce ve daha korkunç iri yaratıklara suikast düzenle veya onları ispiyonla ve goblin suikastçı cephanendeki yeni çeşitli ölümcül yetenek ve silahlarınla deneyim kazan. Yeni yetenekler kazanmak ve kabilyetelrni geliştirmek üzere suikast, içeri sızma ve sihir için deneyim puanları harca. Ölümcül tuzaklar ve kullanışlı eşylr hzrlmk içn değrli esrlri ve malzmlri keşfet ve değerlendir ve dşmnlrnı ynk içn kndne klonlr yrt!