Stunt Kite Party
Oynayabileceğin sekiz karakter arasında seçim yap ve dört rüya gibi yerde uçurtmanla gökyüzünü fethet. Arkadaşların veya ailenle oyna ve onlara önceden hazır veya kişiselleştirilebilecek turnuvalarda meydan oku. Stunt Kite Party'nin renkli dünyası hakkında daha çok şey öğrenebileceğin hikaye modunda, yapay zeka ile yönetilen rakiplere karşı tek başına da oynayabilirsin. Profesyonel uçurtma uçurtucusu ilk adımlarını attığında, büyük şehirde uçurtma uçurmanın yasaklanmış olduğunu tespit edeceksin. Bu mümkün değil! Heyecan verici maceralar yaşarken, yeni arkadaşlarla tanış ve uçurtma uçurmanın toplum içinde kabul görmesini sağlamak için elinden geleni yap.