Stunt Flyer
Stunt Flyer, kardeş ikili Jimmy ve Sophie tarafından yönetilen canlı bir uçuş macerasıdır. Çılgın icatlar ve fantastik uçan makinelerle dolu bir dünyada gökyüzüne çıkın. UFO'lar ve jiroskoplardan çevik jetlere kadar her hava aracı benzersizdir ve çeşitli araçlar ve donanımlarla tamamen özelleştirilebilir. Farklı Konumları Keşfedin Her biri sırlar, akrobasi hareketleri ve gökyüzüne uzanan mücadelelerle dolu üç geniş, el yapımı bölgede uçun. Heyecan Verici Görevleri Tamamlayın Çok çeşitli görevlerin ve yarışların üstesinden gelin. Zamana karşı yarışın, deneyim kazanın ve rütbeniz yükseldikçe yeni uçakların ve alanların kilidini açın. Kendi Yolunuzda Uçun Her biri kendi tarzına ve kullanımına sahip çok çeşitli uçaklar arasından seçim yapın ve bunları oyun tarzınıza uygun benzersiz araçlarla donatın. Split-Screen Co-op Yerel iş birliği modunda bir arkadaşınızla takım olun! Yan yana süzülün, görevleri birlikte tamamlayın ve her döngüde ve varil yuvarlanmasında eğlenceyi ikiye katlayın.