Struggling
Struggling, çarpık bir takım çalışması içeren fizik tabanlı bir eşli platform oyunudur. Süngerimsi bir ucubenin kollarını kontrol et ve her şeyin ihtimal dahilinde olduğu çılgın bir dünyada ona yol göster. Devasa farelerden kaç, arazi motosikletiyle gezintiye çık ve iğrenç atık havuzlarının üzerinden atla. Kesin olan bir şey var: Çok zorlanacaksın. Bir kafanın nesi var, iki iğrenç kafanın sesi var Yaratıcı, eşli oyun modu, en sıkı dostlukları bile sınayacak. Bir ortak bul ve ortağınla her biriniz bir kolu kontrol ederek birlikte çalışın. Yürümenin bile ortak bir çaba gerektirdiği bu oyunda sakinliğini korumanın anahtarı iletişimdir. Sürünerek, sallanarak, tırmanarak ve kayarak zafere doğru ilerle. Her kolu bağımsız bir şekilde hareket ettir ve şüpheli manivelalardan sallanan gözlere kadar gördüğün her şeye tutun. Fizik tabanlı mücadelelerin üstesinden gel ya da bunu yapmaya çalışırken kolların kopsun (merak etme, tekrar çıkıyorlar). Tuhaf seviyeler, daha da tuhaf hedefler Yolculuğun tehlikeli laboratuvarları, riskli kanyonları ve hatta psikedelik bir rüyayı içeriyor. Sallanan kollarınla atıkların boşaldığı boruları kapat, kendini derin uçurumların üzerinden fırlat ve nasıl kullanıldığına dair hiçbir fikrinin olmadığı karmaşık makineleri keşfet. Eğlenceli bir şekilde çarpık görseller Ürkütücü insan elleriyle çizilmiş garip grafikler. Nemli kovuklardan parlayan bağırsaklara kadar her şey ihtimal dahilinde. Hatalar biriktikçe bedenin hasar alır ve çirkin talihsizlikler, yüzünde hoş olmayan izler bırakır. Sürekli mutasyon geçiren bir karakter İlerlerken işleri değiştiren çok çeşitli güçlerin kilidini aç. Bu güçlerin arasında hızla ilerleyen tehlikelerden kaçınmak için zamanı yavaşlatma, tüyler ürpertici bir şekilde sürünmeni sağlayan çıkarılabilir kollar ve uzuvlarınla etrafa tutunma kabiliyeti yer alıyor. Rezalet DNA'nı kullanarak çeşitli bulmacaları çöz.