STRIKERS 1945 II
Esaslı şaşırtmacalar ile hızlı ana akım aksiyon! Bir zamanlar dünyayı sarsan Psikyo nişancısı daha fazlası ile geri geldi! STRIKERS 1945 II bir dikey-kaydırmalı nişancı oyunu ve atari salonlarında ilk defa 1997’de yer aldı. Bu yüksek seviyede cilalanmış STRIKERS serisi 90lardan fırlayan en ikonik arcade nişancılarından bir tanesi. Günümüzde bile hala çok seviliyor. Yeni "super shot" mekanikleri, stratejinize yardım eden ve aynı zamanda gözlere bayram olan bir gösterişli bir özel saldırıyı salmak üzere ölçekleri boşaltıyor STRIKERS serisinin damgası olan ve her turda kalp-durduran boss savaşlarının tadını çıkarın! Efsanevi Psikyo Bullets sizin için geliyor! Oyun kendi zevkinize göre düzenlemeler yapabileceğiniz seçenekler ile geliyor. Zorluk seviyesi, maks can, maks devam, ana kontroller, ve ekran yönünü oyunu tam istediğiniz gibi yapmak için ayarlayabilirsiniz. Yeni online sıralamaları da unutmayın! Dünyadaki en iyi STRIKER olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Uçaklar: Altı Dünya Savaşı-dönemi savaşçısı emrinizde, her biri eşsiz yetenekleri ile. "P" öğeleri biriminize güç verir ve ona yan-silahlar ekler. "B" öğeleri düşmanlarınızı temizlemek için gerekli alan hasarı sağlyacak bombalar veya acil çıkışlar için yardım sağlar. Güçlü bir formasyon saldırısı için atışınızı biriktirin! ARCADE Modu: Tüm seviyedeki oyunculara-başlangıç seviyesi dahil, yedi zorluk kademesi temin edilir! Kendini zorlamak isteyenler ZOR ve ÇOK ZOR modlarını denemeliler! Her uçak için her zorluk modunda yerel sıralamalar olacak. Seçenekler: Nostaljik arcade tecrübesi için dikey ekran modunda oynayın! Eğlenceniz için iki ek ekran filtresi. Canlar 1 ile 9 arasında ayarlanabilir, devamlar ise 0 ve sonsuz arasında ayarlanabilir. Atışlar, otomatik-atışlar, veya bombalar için istediğiniz tuşları istediğiniz gibi ayarlayın. Dikey ekran modu yatay ekran yönünde bile oynanabilir. Stilinize kendiniz karar verin! SCORE ATTACK: Bu mod sabit zorluk seviyesine ve can sayısına sahiptir. Yalnızca ciddi meydan okuyucular için! Dünyadaki diğer oyuncular ile yarışmak için yüksek skorlarınızı gönderin! Online sıralamalar seçenekler menüsünden görüntülenebilir.