Streets of Rogue: Character Pack Edition
Streets of Rogue: Karakter Paketi Sürümünde hem Streets of Rogue hem de Karakter Paketi DLC vardır. - Streets of Rogue oyuncu seçimleri, özgürlük ve anarşik eğlence temalı bir rogue-lite oyundur. Oyun, yüksek tempolu, tepeden tabana rogue-lite'lerden ilham alır ve sürükleyici simülasyonlara ve RPG'lere dair serbest biçimli, deney güdümlü, gittikçe açılan oyun öğeleri sunar. - Streets of Rogue Karakter Paketi DLC, her birinin kendine özgü yeni yetenekleri olan altı yeni oynanabilir karakter ve Büyük Görevler içerir!