Street Outlaws 2: Winner Takes All - Steel Thunder Bundle
Street Outlaws 2 Çelik Fırtına Paketi: Kazanan Her Şeyi Alır; özel bir savaş görmüş boya, yeni jantlar, gövde parçaları, Bukalemun Ormanı boya paketi ve sarı bir paraşüt ekler. Bu çarpıcı eklentiyle rakiplerinin gözünü korkut. *Yeni gövde kitlerini uygulamak için Soma araca sahip olmalısınız.