Sticky Business - Camp Zinnias
Herkesin birbirini tanıdığı, her hikayenin önemli olduğu Camp Zinnias'ta bir grup gence ve gözetmenlerine katıl. Kampın merkezinde ise iki karakter arasındaki dokunaklı aşk hikayesi var. Yeni gelişen dostluklardan insanın içini ısıtan anlara kadar pek çok şeyin yaşandığı bu kampta duygu ve deneyim eksik olmuyor.