Steven Universe Mashup
Steven bu Elmas değerindeki eklenti ile Minecraft evrenine giriyor! Steven Universe temalı dış görünüşler, dokular, gösteriden orijinal müzikler ve Kumsal Şehri'nden Ana Gezegen'e kadar tüm favori yerlerinizi içerir. Steven'a inanın! Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.