Stellaris: Starter Edition
Stellaris: Starter Edition ile Galaktik Macerana Atıl Seni yıldızlara götürecek rotayı çiz ve büyük bilinmeyenin içine yapacağın yolculuğa başla! Stellaris: Starter Edition, Stellaris evrenindeki ilk adımlarına rehberlik etmek üzere, sana yıldızlararası imparatorluğunu kurarken keşfetmen, genişlemen ve fethetmen için gereken tüm araçları sunacak şekilde hazırlandı. İster barışçıl şekilde keşif yapmayı ister galaktik hükümdarlığı hedefliyor ol, bu paketle ziyaret ettiğin yıldızlarda başarını garantileyecek en iyi DLC'ler bulunuyor. İçindekiler: Stellaris: Utopia Toplumun evrimine odaklanan bu genişletmeyle imparatorluğunun tüm potansiyelini keşfet. İster mega yapılar inşa et ister daha yüksek bir varoluş durumuna yükselmeye çalış, Utopia ile en az yıldızlar kadar parlak bir gelecek kurabileceksin. - Tek bir birim olarak hareket eden bir toplum olan Kolektif Fikir'i kontrol etkinlik - Galaksiyi yeniden şekillendirecek devasa mega yapılar inşa et - Yükselme yollarını benimse: Biyolojik Ustalık, Sibernetik Takviyeler, Sentetik Evrim veya Psionik Uyanış - İmparatorluğunun gelişiminde ister denge ve uyumu benimse ister mutlak kontrolünü dayat Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Bir Makine İmparatorluğu'nun kontrolünü ele al ve galaksiyi kendi vizyonuna göre yeniden şekillendir. Mekanik kölelerini barışçıl şekilde birlikte yaşamanın benimsendiği bir galaksiye mi götüreceksin yoksa sentetik yaşamın yükselişi, organik yaşamın kıyameti mi olacak? - Benzersiz oynanış mekanikleriyle bir Makine İmparatorluğu olarak oyna - Sentetik isyanın ilgi çekici hikayesini deneyimle - Yapay zekanın yükselişine göre hazırlanan yeni etkinlik ve mücadeleleri keşfet The Stellaris: Starter Edition, sonsuz olasılıkla dolu bir evrene açılan kapın. İster ilk kez oynayan biri ister deneyimli bir stratejist ol, bu genişletmelerle kozmosta yolunu çizecek, imparatorluğunun evrimini destekleyecek ve hatta belki tüm galaksiyi fethedeceksin.