Stellaris: Plantoids Species Pack
Plantoids Species Pack, eşsiz özellikler ve yeni yurttaş tipleri, yeni uzay gemileri ve bir dizi yeni oyuncu portresi ve şehir manzarası seçeneğiyle oyunculara yeni bir fenotip sunuyor. Plantoids oyunculara, bilinç kazanıp galaksinin dört bir yanına dal budak salmaya başlayan, bitkiye benzer bir türle oynama ve yeni gezegenlere kök salacak yeni uygarlıklar yaratma imkânı tanıyor. Popülasyonun tomurcuklanıp gelişmesini sağlayan yeni tür özellikleri ve gelişmek için güneş ışığı ihtiyacından yaşanabilir yeni Gaia Dünyalar yaratma yeteneğine kadar, oyuncular kendi imparatorluklarının tohumlarını ekip yeni yönlere kök salabilirler. Plantoids içeriği: Yeni Yurttaş Tipleri Yeni Tür Özellikleri Yeni Tür Portreleri Plantoid Uzay Gemileri İçin Yeni Şablonlar Yeni Şehir Tasarımı GÜNCELLEME (2021) Stellaris'in 3.1 güncellemesinden bu yana Plantoids Species Pack cidden dallanıp budaklandı, şimdi özgün Plantoid özellikleri ve yurttaş tipleri de içeriyor. Oyuncular artık yurttaşlarının gelişmek için güneş ışığına mı hatta yoksa radyasyona mı ihtiyaç duyacağını belirleyebilirler; gezegenleri yaşanabilir hâle getirip Gaia Dünyalara dönüştürmeye imkân tanıyan Çiçek Açan Pastoral yurttaş tipini veya yiyeceği alaşıma çeviren Katalizör İşler yurttaş tipini seçebilirler. Bu eklere şimdi Plantoids Species Pack'te ilave ücret ödemeden erişebilirsin!