Stellaris: Nemesis
Nemesis, Stellaris için sunulan, oyuncunun istikrarını kaybeden bir galaksinin kaderini belirleyebileceği bir genişletmedir. Oyun sonu krizleriyle mücadele edecek Galaksi Muhafızı olarak iktidara giden yolu oluşturan casusluk araçlarını ya da oyun sonu krizinin ta kendisi OLMANI sağlayacak Tehdit seçeneğini getiren Nemesis, sana Stellaris'te şimdiye kadar görülmemiş güçte araçlar sunuyor. Nihayetinde, krize sürüklenen bir galaksinin hakimiyetini ele geçirmek için kaos ve kontrol arasında seçim yapman gerekecek. Diplomasi veya hile yoluyla iktidarı ele geçirmenin yolunu mu bulacaksın yoksa yıldızların tek tek sönüp gitmelerini mi izleyeceksin? Nemesis genişletmesinin içeriği: Krizin Ta Kendisi Ol: Sen, galaksinin dört yanına yayılarak galaksinin varlığını tehdit eden ateşsin. İmparatorluğunun teşkil ettiği tehdit giderek büyüdükçe, galaksi çapında umutsuz bir açmazı kendi istediğin şekilde sona erdirmeni sağlayacak güçlü bonusların kilidini açacaksın. Galaksinin geri kalanı seni zamanında durduramazsa, bütün varoluşa son vermene yetecek gücü kullanabilirsin! Galaksi Muhafızı: Galaktik Topluluğun seni Muhafız ilan etmesi ve sana Krizle mücadele edecek acil durum güçlerini vermesi için de çabalayabilirsin; seçim sana kalmış. Bu güçleri kullanarak galaksiyi yıkımın eşiğinden döndür ve düzeni yeniden sağla. Krizi ortadan kaldırdığında güçlerinden vazgeçmeyi tercih edebilirsin... Fakat dilersen güçlerine sıkı sıkı sarılıp yeni bir Galaktik Hakimiyet de kurabilirsin. Casusluk: Bilgi demek güç demektir; yeni araçları kullanıp casusluk yaparak düşmanlarından (ya da dostlarından) bilgi edin. Düşmanın sınırları içinde gizli Operasyonlar ve karşı istihbarat çalışmaları yürütmek için Elçiler görevlendir. Yalanlar ve düzenbazlıklarla düşmanlarına izini kaybettir, sen de bu arada onların en derin sırlarını öğren. Düşmanın İçine Sızma Seviyen yükseldikçe, Yıldız Üssü Sabotajı, Varlık Edinme veya Teknoloji Çalma gibi yeni operasyonların kilidini açacaksın. Karalama faaliyetleri yürüterek ve diplomatik olayları körükleyerek müttefikleri birbirine düşür. Kozlarını doğru oyna, onları gafil avla; başlarına ne geldiğini bile anlayamasınlar. Yeni Gemi Seti: Nemesis, bilim kurgunun en görkemli imparatorluklarından ilham alan yeni gemiler içeriyor. Hedefin ister galaksinin kontrolünü ele geçirmek ister galaksiyi yok etmek olsun, içinde hissettiğin güç, görünümüne de yansıyacak.